dissabte, 16 de novembre del 2013

A pocs dies de la 2a CRÒNICA ÈPICA

Ja falten pocs dies! Sembla que era ahir quan arribava desfet al Monestir de Montserrat, i resulta que ja han passat dos mesos. Ja no recordo el dolor. Ja no recordo el patiment. Ara és més un sentiment d'anyorança. Una competició d'aquestes característiques em provoca una sensació semblant a la que tinc quan acabo un bon llibre. Aquella tristor, o anyorança, com ho describia abans, que tinc al pensar que ja no tornaré a compartir hores amb els protagonistes i escenaris imaginats per mi de la trama. Arribats a aquest punt, només hi ha una sortida possible: començar un nou llibre. És això el que deu explicar que un cop acabada una pallissa de 85 kms ja estiguis preparant la següent. Doncs la següent és d'aquí pocs dies. A prop de casa, i per alguns camins que conec força bé donat que són bona part dels camins que em veuen entrenar. La Ultratrail Collserola de 74 kms i 2.700 m de desnivell acumulat. La seva directora de cursa explicava en una entrevista recent a la web Senderators que sorprendà moltíssim la duresa del recorregut. Menys kms i menys desnivell que la Matagalls fan que a priori sembli menys dura, però... amb uns temps de pas per punts de control molt exigents, i l'esmentada advertència de la direcció de cursa fa que tingui un punt de respecte superior a la pròpia Matagalls. Així, acabar-la, seria sense dubte un èxit per a un novell com jo. Un altre punt il·lusionant és el fet que sigui la seva primera edició. Seguint amb el símil literari: quin plaer poder tenir una primera edició d'una obra mestra, no? Potser d'aquí uns anys podré dir "jo vaig participar (i potser ser finisher) a la primera edició de la UTCollserola! Els desitjo molta sort i moltes edicions! És un luxe tenir una competició d'aquestes característiques a pocs minuts en transport públic. Espero que el proper dissabte tot em vagi bé, que aquest cop no tingui cap indisposició, cap caiguda, cap cop de branca al cap, cap ampolla als peus (o poques), i que els genolls em responguin tan bé com fins ara. També comentar per tots aquells que us faci gràcia seguir-nos aquell dia, que l'organització mitjançant la pàgina web www.livetrail.com dóna la possibilitat de seguir on-line a tots els participants. Es podrà saber per on estem passant a cada moment, i aquest cop no serà per a noctambuls! A partir de les 7:00 del matí del dia 23 de novembre i fins la arribada al vespre.
Un cop s'acabi aquest nou llibre, ja en tenim de nous. La carismàtica Sant Silvestre Barcelonesa obrirà un 2014 que m'ha de portar de nou al desert dels Monegros. M'he de treure definitivament l'espina del 2012 i seguir aprenent pel que ha de venir en anys següents.
Senyores i senyors, aquest post només ha volgut ser un tastet d'una nova jornada d'ultratrail, que us explicaré amb detall en el següent. Espero que sigui com a mínim tant gratificant com l'anterior i pugui tornar a fer-vos partíceps de les brutals sensacions que succeeixen en el transcurs d'aquestes proves.

Fins ben aviat.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada